Wednesday, January 19, 2011

my 1st day work ^^

hollaaa 
Waaa~ today is my 1st day at work. Well,i came to work before 8 but the kedai lom bka g. So,i wait n wait n wait .





8 sumthing bru dorg bka. So,i went in n stood there lyke tunggul. Then,i asked wat can i help. Dorg suh aqu susun 2 fon for display t. Aftr susun abez,i sat there. Men pusing2 d krusi tuh 
 . About 10,the rest of the workers dtg. So,i actualy strted at 10 laa.  Bos lom dtg g. So,aqu juz bdiri2 lu smntara tggu arahan dri pihak atasan. lol. haha :D bla bos smpai,bos bg aqu dok d luar wit mai n kak yati. So,mmg akward sgt laa. If im wit my frenz,my mouth is unstoppable. But,wit stranger,the shy side of me terserlah. hee :p apa2pun,aqu tpksala buka mulut. mnta ajr itu ini. Kak yati mmg bek sgtt laa ^^ . I fnished my work at 5 sumthing laa. So,i told my sis that aqu follo dya blek. She said,lmbt ckit dya blek ri ney. So,aqu tggu ja laa. Merayau kat uk. Singgah pat kwn yg len kjaa. Smpt nyakat g. hoho :D  At the end,aqu smpai umh bout 7 :p 





Ok,nw,i wnna introduce a lil bit i noe bout workers there. 1st,my boss,Ah  Heng. Ah Heng ah,wa bilang sama luu,ini olang manyak baik woor. Thats wat i hear laa. hee :) Tp,muka dya by garang wooor. Sa manyak tkt oouu. hoho. well,mybe aqu freshie kn,so,lom tw pa2 g. next,Kak Su. She's 24 . eM... lom besa g ngn kaka ney. Victor,a tall thin chinese boy. i caught he staring at me. mybe dya mw knl kott ^^ Jackie,blurry pnya olang. :p Jonny,has babyface but he's 20 ody. 1st tyme i saw him,i thought he's younger than me lehh. So salaahhh. haha :)) Mai,17 n Mar,20,adeq bradeq. Aqu kja ngn c mai. She's kinda nice too. Kak Yati,23,married,dya laa yg ajr aqu almost everything. Mmg bek. Friendly. She has working there for 4 months already. Senior neyh  
 . Office gurls,kak ain,kak cat n kak adi. 3-3 ney mmg bek tww. hoho. So,i just hoping that each day im working will be better n better. Sekian,terima kasih




No comments:

Post a Comment